මැද පිලිවෙතට විරුද්ධව ඇති චෝදනා

මැද පිලිවෙතට මැයින් මා විසින් ලියන මෙම බ්ලොගයට විරුද්ධව චෝදනා දැක ඇත. ඒවාට පිලිතුරු සැපයීමට කාලවේලාව සීමිතය. ඒබැවින් ඉදිරියේදී පහත සඳහන් චෝදනාවලට පිලිතුරු ලිවීමට බලා පොරුත්තුවෙමි.

1. එල්ඹගත් මතයක සිට එය තහවුරුකිරීමට මැද පිලිවෙත නමින් ලිවීම

2. මා සුදු හම ඇති ඇමරිකානුවන් මෝඩයින් ලෙස හදුන්වන බව

මා ලියනලද සියල්ලක්ම හරි යැයි මම නොකියමි. එසේම යම් අයෙකු විරුද්ධ මතයක් ඉදිරිපත් කළහොත් එයට ඇහුන්කන්දීමටද, මගේ මතය වැරදියි නම් එය පිළිගැනීමටද, යම් අයෙකුට මගේ වරදක් සිදුවුවහොත් සමාව අයැදීමටද මම පසුබට නොවෙමි.

ලිපිවල ලියාඇතිදෑ ගෙන ඒවා ඉන් ඔබ්බට ඇද මා ජාතිවාදියෙකු ලෙස හෝ අන්තවාදියෙකු ලෙස හන්වඩුගැසීමටදරන උත්සාහයන්ට මට එකඟවිය නොහැක. මගේ ජීවිතයගැන නොදන්නා බැවින් එය සිදුවනවා වියහැක. නමුත් මම සාමාන්‍යයෙන් පම්පෝරිගසන කෙනෙකු නොවෙමි. එබැවින් ලිපිවල ඇතිදෑ ඉන් ඔබ්බට ඇද අසාධාරණ චෝදනා කිරීමෙන් වැළකීසිටින මෙන් කරුණාවෙන් ඉල්ලමි.

කෙළින්ම මූණට නොකියා වහෙන් ඔරෝ ලෙස මෙවැනි චෝදනා කිරීමගැන චොදනා කරන්නන් ලජ්ජාවිය යුතුබවද සිතමි.

ප්‍රතිචාර 2

Filed under මගේ අත්දැකීම්, සිංහල

2 responses to “මැද පිලිවෙතට විරුද්ධව ඇති චෝදනා

  1. R2D2

    Aruni is an attention seeker.she just love to be controversial just to get attention.just ignore her.

  2. Thanks but there is a limit. I only showed Christine O’Donnell is idiotic. I am not the only one saying it. I am not going to change my mind about someone who is a cry baby (O’ Donnell), who is claiming that her own party is not helping her. Why? I wonder!

ප්‍රතිචාරයක් ලබාදෙන්න

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ WordPress.com ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Twitter picture

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Twitter ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Facebook photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Facebook ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Google+ photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Google+ ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )